L'esposizione di pezzi d'auto in Turchia Automechanika Istanbul hè una di e mostre di a serie globale Automechanika organizate inseme da Messe Frankfurt è Hannover Istanbul. A mostra hè stata prima in Istanbul in u 2001, è hè tenuta annu. L'esposizione gode di una grande reputazione in l'Europa Centrale è Orientale è ancu in u mondu, è s'hè sviluppata in una mostra di punta in l'OEM è aftermarket di Eurasia.
Temi ricchi: In più di l'esposizione regulare, una seria di seminarii è attività sò stati ancu tenuti durante a mostra, chì copre a nova energia, u futuru mantenimentu di l'automobile, u sviluppu di a carriera di l'industria di l'auto parts è assai altri campi. Inoltre, ci sò guida intelligenti, corsa, mostra di vittura classica, pittura di vittura è altri elementi di l'esposizione, per purtà una sperienza più ricca è maravigliosa à l'espositori è i visitatori.
Forte attrazione: In 2019, un totale di 1397 espositori da 38 internaziunali è regioni anu participatu à a mostra, è 48,737 visitatori da 130 internaziunali è regioni anu participatu à a mostra. L'espositori internaziunali anu righjuntu u 26%, è i primi cinque espositori eranu Iran, Iraq, Algeria, Egittu è Ucraina. Turkey International Auto Parts è mostra di serviziu post-vendita hè diventata una piattaforma impurtante per l'espositori per apre u mercatu è stabilisce relazioni cooperative in l'Asia, l'Africa di u Nordu è u Mediu Oriente.
Prufessiunali: Turchia Auto Parts è mostra di serviziu post-vendita rapprisenta a tendenza di l'industria. Tutti i prudutti novi pertinenti è i cuncetti novi sò affissati quì. A mostra hè assai prufessiunale. L'esibizioni in mostra includenu pezzi d'auto, sistemi auto, mantenimentu è riparazione, etc. Ùn importa micca da l'exhibizioni o da l'audienza, hà un forte prufessiunale.
Tuyap Convention & Exhibition Center hè u primu locu di mostra internaziunale di Istanbul è continuerà à offre infinite opportunità di cummerciale avà è in u futuru. U padiglione internaziunale accoglie 14,000 espositori da più di 60 paesi è quasi dui milioni di visitatori da più di 70 paesi ogni annu.